Wednesday, February 25, 2009

kehilangan :(

minggu ini bukan lah minggu yg fun sgt disebabkan aku dan kawan2 ku dikejutkan dgn berita kepergian ayahanda tercinta sahabat baik kami, rina, innalillah....

personally aku mmg terkejut sesangat sbb a day b4 dat, aku seronok dok merapu ngn cik rina sal life la in general.. kalo aku ni terkejut, x terbayangla camna perasaan ankanda kesayangan arwahhh.dah la hr 2 aku nak wat microteaching listening n speaking n aku tau la yg aku n my grup akan sangat beria 4 the teaching session but when hearing about the news... trus ja x semangat langsung... huhuhu...

tp xpa la,,dah tgjawab as student and teacher 2 be, kitorg wat gak la dgn sehabis baik..alhamdulillah, ok ja kot lesson hr 2..

so, to my friends especially to my dearest rina...

kita kena hadapi sume ni dengan sabar n redha... sume xkan lari daripada benda2 camni..kita pon dah bertambah usia, lagila pulak ngan mak ayah kita.. sebagai anak, kita berdoa ja supaya Allah sayang ibu ayah kita dan masokkan mereka ke syurga.... hanya doa2 anak2 soleh n solehah yg akan mendampingi ayah n ibu kita.... doakan jugak kesihatan mereka dan semoga hidup mereka penuh dengan kerahmatan drpd Ilahi..

kalau kita ada duit lebey, bagilah rawatan terbaik untuk ayah ibu kita sbb semasa kecik, depa dah penat jaga kita.. sekarang ni tiba la masanya kita plak nak berbakti untuk depa..

wallahualam...

No comments: