Wednesday, March 4, 2009

lagi 3 minggu... ( part 1)

lagi 3 minggu termasok cuti skolah miggu depan.. berakhirla tugasan dah amanah yg diberikan kpda aku untuk menjadiserg undergradute.. lama, mmg lama la jadi student ni.. (6 thun woo)..

mak aku slalu ckap, kalo dia jadi cik bin ( pakcik) ngan paklang ( abg aku), mesti dia komplin sbb x abih2 kna antaq n ambik aku dr bus station kat butterworth 2.. huhuu.. dr zaman maktab, uia n maktab kembali... mula2 time ayah siahat lagi... beliau la yg hantaq n amik aku mlam ke pagi ke ptg ke..

smpai ada skali 2 aku, tayar moto pecah ngan aku terpaksa naik ngan kawan ayah aku ... dah la mlm dah time 2... huhuuh ( sedey plak bila pk pengorbanan ayah)...

skanag ni, alhamdulilah ada kakak2 n abang2 yg sgt prihatin ngan kesian ngan adik dia ni, snggup amik aku lagi2 la paklang ( abg aku) n cik bin slalu amik ak pg2 buta kat butterworh..

lepas ni ,xatu la, hrp dah xpayah dah la.... sian depa.. uhuhuh

lama betoi aku aku blajaq, dr adik aku form 1, skang dah wat a level dah,
dr adik ajun si shira 2 darjah 1 ka 2, skang dah skolah menengah dah...
dr si izati adik bongsu shak 4 thun rasanya, skang dah darjah 4 dah..
dr adik yana, imi 2 kat VI, msok mrsm , la ni dah kat UTP dah..
dr ammar x leh ckap smpai la ni dah ckap x stop2 ( drjah 2 da)
dan wujudnya insan2 bru dlam dunia ni spt, mat ipan ( anak pakchaq), aqilah ( anak sedara), echah (anak cik bin), aina ( anak lang), timah n yam ( anak jiran)...

terbuktilah, mmg lama betoi aku dok di perantauan ni...

napa la lama sgt.... tp tup2 dah nak abis da.. lega la... cuma neves ja sbb xtau nak kna hantaq p mana 4 posting.. huuhuh

ok la... nti sy smbung lagi sbb sy nak kna wat esemen sy ( antara esemen2 terakhir spjg idup sbg undergraduate student)

chaiyokkkkk





1 comment:

nome said...

suka hati ja tulih pasai org.hakhak!